‘t Vrijgezellenfeest
Louisa doet haar vormsel bij Priester Rik, zodat ze mag trouwen voor de kerk. Ook laat ze een foto afdrukken van haar overleden broertje Jan, zodat hij er tijdens de bruiloft bij is. Louisa en Rowan worden verrast door vrienden met een vrijgezellenfeest.