Daar waar de X staat
Captain ontdekt in flessenpost uit het meertje een landkaart die er oud uitziet. Hij denkt dat die naar een schatkist vol gouden munten leidt. Hij begint te graven en zorgt met zijn zoektocht voor een hoop rotzooi en gedoe.