Onzichtbaarheidsverf
Als Doc onzichtbaarheidsverf uitvindt, denkt Party voor lolligheid te zorgen door die te lenen. Hij bedekt zich met verf en wordt onzichtbaar, en kan zo grappen uithalen met de andere Happo's die denken dat het spookt in hun verblijf.