Superverrassing
Als de Happo's een verrassingsfeestje geven voor Super en Civilian, moet Super zijn krachten gebruiken om op creatieve wijze zijn identiteit geheim te houden. Maar lukt het Super om zijn kaarsjes uit te blazen, zonder ontmaskerd te worden?