Stuntduo
Star wil graag samenwerken met Stunt maar hij werkt uitsluitend in zijn eentje. Tot ze door haar toedoen per ongeluk in een te gekke skateboardroutine belanden en Bash beseft hoe geweldig het is om deel uit te maken van een ongelooflijk stuntduo.