Loopband
De accu van Party's gettoblaster is leeg en hij richt zijn aandacht op Stars loopband. Hij rommelt met de instellingen en dat leidt tot een hoop herrie, maar dan beseft hij dat de loopband niet alleen bedoeld is voor lichaamsbeweging.