Hans & Petra en Lynn & Giancarlo
Hans en Petra schuiven aan om een eerlijk gesprek te voeren. Ze willen hun relatie eindelijk eens afsluiten. Lynn en Giancarlo beschuldigen elkaar van een aantal zaken, ze gaan met elkaar eten om openheid van zaken te geven.