Michelle & Dylan en Lois & Joey
Michelle is boos op Dylan, omdat hij haar aan haar lot overliet in Cherso en er met andere meiden vandoor ging. Lois is de leugens van Joey zat. Waarom zat hij met een andere dame in de spa terwijl zij aan het daten waren?