Dusty & Marisol en Boris & Enzo
Dusty hoopt op een tweede kans bij zijn ex, maar Marisol heeft een nieuwe liefde. Daardoor is Dusty in tranen. Ondertussen herbeleven Boris aka Envy Pery en Enzo niet alleen hun relatie van jaren geleden, maar ook de liefde voor andere mannen.