Wouter & Julia en Chantal & Ingeborg
Wouter en Julia deden mee met Temptation Island en hoewel dat niet helemaal vlekkeloos verliep kwamen ze daar als stel uit. In Married at first Sight werden Chantal en Ingeborg aan elkaar gekoppeld. Ze trouwden, maar na 1 maand was het alweer gedaan.