Shirley & Robin + Rick & Melvin
Shirley (Temptation & EOTB) is wéér op oorlogspad. Vanaf het moment dat zij ex Robin ziet, is de sfeer om te snijden... Rick (bekend van ‘Prince Charming) & Melvin zien elkaar weer voor het eerst sinds zeven jaar.