Sander & Kelly + Michael & Bradley
Kelly (Love Island) noemt zichzelf een ‘fuckgirl’ en daar ligt voor ex Sander (EOTB) juist het probleem. Michael & Bradley (Sex Tape) waren twee jaar samen. Werkte hun relatie niet vanwege het leeftijdsverschil van 18 jaar?