Michella & Nicol en Shani en Lesley
Michella Kox heeft weer gereserveerd in het restaurant, maar nu om met haar enemy Nicolleke te gaan eten. Houden ze het deze keer droog? En de laatste keer dat Ex On The Beach-sterren Lesley en Shani elkaar zagen veranderde hun etentje in een food fight.