King Faisel & Morena en Levie en Quentin
King Faisel & Morena hebben al jaren ruzie. Het ging onlangs nog helemaal mis op een tropisch strand in Good Luck Guys. Lukt het om dat op te lossen? Ex besties Levie en Quentin hadden samen een bedrijf, maar die samenwerking ging helemaal fout.