Michella Kox en Lisa Sace ontmoeten elkaar voor het eerst om hun online vete uit te praten. Maar dat blijkt nog niet zo makkelijk. Boer Geert en Geert-Jan van Boer Zoekt Vrouw waren vrienden, maar dat ging mis toen Geert Jan een relatie kreeg.