The Honour Killing
Toen de overblijfselen van Shafilea Ahmed vijf maanden nadat ze vermist was werden ontdekt, beweerden haar ouders Iftikhar en Farzana Ahmed dat ze er kapot van waren. De politie ontdekte een verhaal over misbruik, familie-eer en moord.