A Merciless Mother
In 2017 werden Neal Williams en zijn twee jonge zonen vermoord met een samoeraizwaard buiten Los Angeles. Manling Tsang Williams, echtgenote en moeder, vroeg zich af wat een schijnbaar toegewijde moeder ertoe bracht zulke gruwelijke daden te plegen.