The Tragedy of Ayesha Ali
Toen het lichaam van de 8-jarige Ayesha Ali werd gevonden, leek het in eerste instantie snel te worden opgelost. Maar er werd een web van leugens, manipulatie en misbruik ontdekt waar niet alleen haar moeder bij betrokken was, maar ook diens partner.