Stem op Gumball en.. Iemand?
Gumball wil School President worden en wil een waardige verkiezingspartner. Er zijn geen opties meer. Zal er nog iemand vice-president willen zijn? Met hilarische clips uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.