Stem op Gumball.. en Bobert?
Gumball wil School President worden en wil een waardige verkiezingspartner. Past Bobert, het elektronische wonderkind van de school wel bij Bobert? Met hilarische clips uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball'.