Moederdag
Gumball, Darwin en Anais moeten het perfecte Moederdagcadeau vinden. Wordt het een leuke kaart, een doordacht schilderij of iets heel anders? Met hilarische clips uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.