Elmore's Meest gezochte
De vader van Gumball is Elmore's meest gezochte crimineel. Maar wanneer de baas van de politie het gaat onderzoeken, verloopt niets volgens plan. Met hilarische clips uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.