Stem op Gumball.. en Penny?
Gumball wil School-president worden en wil een waardige partner. Als hij het zijn vriendin Penny, krijgt hij niet het antwoord dat hij verwacht. Met hilarische clips uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.