Mooi Engeland
Natasja draait de rollen om; ze neemt de meiden mee voor een fietstocht naar de stad Poole; ze laten het huishouden en de kinderen aan de mannen over. De volgende dag nemen René en Natasja iedereen mee naar de ‘New Forest’; een heel bijzonder gebied.