Happy Campers?
Danny kan z’n camper niet meer in, Didier worstelt met de campingplasbak en het weer zou ook beter kunnen. Want een bbq zit er niet in met deze storm; er moet dus voor vijftien man worden gekookt in de caravan van René en Natasja.