Uitjes, excursies en zoetigheid
Aan de Zuid-Engelse kust is het prima zeevissen; voor één van de Froger-zonen een lang gekoesterde wens; het is een dan ook een grote teleurstelling als hij zeeziek wordt. Natasja neemt de meiden mee naar een Victorian tearoom.