Afgestudeerde kampeerders
Ruby komt terug uit het ziekenhuis na het ongeluk op de laserbattlebaan. De familie moet inpakken voor het vertrek naar een nieuwe camping. De reis verloopt goed en ze vinden zelf dat het uitpakken snel gaat, totdat Danny’s camper kapotgaat.