Het Vertrek
De familie Froger, vijftien man sterk, gaat op kampeervakantie naar Engeland. De reis doorstaat de clan vrolijk, maar blijven ze blij als stormt en regent het op de camping aan de Zuid-Engelse kust als ze eindelijk arriveren.