De laatste drie meiden komen aan op het woonwagenkamp en maken kennis met de familie van Harrie. Tijdens het diner merkt Harrie dat hij een van de dames hier niet tussen past en buiten de boot valt. Harrie neemt daarom een drastisch besluit.