Met nog maar vier meiden over wordt de concurrentiestrijd steeds heviger. Daarom doen de meiden er alles aan om op te vallen. Cassidy gaat met Harrie paardrijden en Harrie vraagt zich af of ze wel een hengst kan temmen.