Nog maar acht meiden zijn over en worden uitgenodigd om de aankomende tijd te verblijven op het zomerkamp; de woonwagen waar de familie van Harrie woont tijdens de zomermaanden. Harrie wil de dames graag beter leren kennen en vraagt daarom Claudia mee.