The Extract Obliteration
Sheldons oppervlakkige relatie met de gerenommeerde wetenschapper STEPHEN HAWKING komt onder druk te staan door een potje 'Words with Friends', terwijl Penny zich stiekem inschrijft voor een vak bij een lokale hogeschool.