The Closure Alternative
Sheldon voelt zich verloren nadat een van zijn favoriete tv-programma's te snel wordt geannuleerd. Amy probeert hem over zijn compulsieve behoefte aan afsluiting te helpen, door zijn hersenen opnieuw te trainen.