Dark Shadows
Nadat een afgewezen minnares hem in een vampier veranderde, lag Barnabas Collins twee eeuwen lang begraven. Toevallig bevrijd, keert hij naar de wereld terug in 1972. Zijn landgoed blijkt een ruine, zijn familie een zootje ongeregeld...