Beetlejuice Beetlejuice.
Het leven van Lydia Deetz wordt weer totaal op z'n kop gezet wanneer haar dochter per ongeluk het portaal naar het hiernamaals opent en Beetlejuice terugkeert met al zijn geestige chaos.
Na een onverwachte tragedie keren drie generaties van de familie Deetz terug naar Winter River, waar Lydia's leven weer totaal op z'n kop wordt gezet wanneer haar rebelse tienerdochter Astrid per ongeluk het portaal naar het hiernamaals opent. Het is nu slechts een kwestie van tijd voordat Beetlejuice terugkeert met al zijn geestige chaos.