The Love Spell Potential
Wanneer de reis van de meiden naar Vegas niet doorgaat, worden ze door de jongens uitgenodigd voor een Dungeons & Dragons-avond, waardoor de relatie van Sheldon en Amy een onverwachte wending neemt.