The Cooper/Kripke Inversion
Sheldon heeft last van zijn geweten wanneer hij boos is omdat hij moet samenwerken met Barry Kripke, zijn aartsvijand op de universiteit. Howard en Raj geven duizend dollar uit aan actiefiguren van zichzelf.