Waterval, Waterval, Waterval
Team Tennyson brengt een bezoekje aan de Shoshone waterval, maar als ze ontdekken dat Stoom Smythe het water voor een gemeen plan gebruikt, moet Ben Smythe afleiden zodat Gwen en Max zijn plan kunnen verhinderen.