De Bijenkoningin
Ben Gwen en opa Max komen aan in Bismarck Noord Dakota, voor het jaarlijkse bijenfeest. De bijenkoningin heeft weer eens een naar plan bedacht en het is aan Ben om dit te verhinderen.