De Snelheid van het Geluid
Team Tennyson mag mee tijdens de eerste rit van de sonitrein, de snelste trein ter wereld. Heer Decibel blijkt de conducteur te zijn en Ben moet alles op alles zetten om de rit tot een goed einde te brengen.