Breek de Week
Phil, de slimme neef van Opa Max, ontdekt dat er nog iets buitenaards is neergestort naast de Omnitrix. Team Tennyson gaat erheen om anderen voor te zijn, maar wanneer ze daar aankomen, zien ze dat Breker 1-9 toch sneller was.