Tim Boek-TV
Team Tennyson gaat naar het Okefenokee moeras om de blozende orchidee te zien bloeien. Iets dat een keer per honderd jaar gebeurt. Maar dit plan wordt verstoord als Tim Boektoe ineens opduikt om een tv-programma te maken.