Što bi trebao učiniti 11-godišnjak kada ga netko u koga ima najviše povjerenja – katolički svećenik – seksualno zlostavlja? Drama temeljena na činjenicama priča je o Calvinu Mireu, nevinom ministrantu čiji se san o služenju Bogu pretvara u noćnu moru.