Ova dramatizacija govori o odluci studentice da podigne optužnicu protiv kolege koji ju je silovao na njihovu prvom spoju - unatoč nedostatku posrednih dokaza i vlastitoj naivnosti što je pretpostavila da mu se uopće može vjerovati.