Kada je tinejdžerica iz Indiane Becky Bell zatrudnjela, bojala se reći roditeljima. Zakon o pristanku roditelja njezine države spriječio ju je da napravi legalan pobačaj. Očajna, napravila je ilegalni pobačaj - s tragičnim posljedicama.