Bio je to tipičan dan za 10-godišnjeg Briana: škola, igre i gledanje televizije... sve dok se on i prijatelj nisu igrali pravim pištoljem. Ova originalna HBO-ova drama pripovijeda tragičnu priču o dječaku kojeg je slučajno ubio napunjen pištolj.