Sarah osjeća niz negativnih vibracija i odluči sama otići na odmor na Planet Bali. Njezina se raketa sruši na Planet Horoskop gdje upoznaje Jarčicu, svoj znak, i odlučuje joj pomoći pronaći dečka.