Nakon jednog pića previše, Rachel otetura u grmlje kako bi se popiškila uz drvo, gdje nesvjesno propada kroz portal u dimenziju Bushworld. Sarah je strpljivo čeka, ali sati se pretvaraju u mjesece i godine.