Rachel je pozvana na zabavu bivše školske kolegice Maddison i vodi svoju najbolju prijateljicu Sarah kao svoj plus jedan. Može li se Rachel popeti na toranj kako bi napravila selfie s Maddison i može li Sarah pobjeći iz pakla u koji je protjerana?