Rachel i Sarah odlaze na Terry kup gdje se plesači natječu hoće li zadovoljiti Terryja, lebdeću glavu sa stavom. Njihove nade za iskustvo bez drame rasprše se kada se Rachel zbog nekoliko oklada nađe u dugu od osam milijuna Terryjevih kredita.